Vi lever i en tid, hvor det konstant handler om at skille sig ud, være på forkant og være den bedste i klassen i forhold til sine konkurrenter. Det handler både om at synliggøre sig selv fra den bedste side, men i lige så høj grad også den personalepleje, man i en virksomhed kan opleve.
Reklamegaver kan vise sig at være en god måde at gengive lyd og billede på fra virksomhedens side over for potentielle kunder. På den måde bliver kunden også oplyst om de produkter eller service, som den pågældende virksomhed reklamerer for. Det er en nem måde at skabe ”larm” blandt befolkningen, og selvom folk ikke nødvendigvis vil bide mærke i et eventuelt ukendt navn eller slogan, kan det alligevel sætte sig i underbevidstheden, hvis forbrugeren gentagende gange ser virksomhedens tryk.
Reklamesøjle til events, messer eller foredrag
Merchandise, reklamegaver og logo artikler er gode midler at anvende som en form for reklamesøjle, hvis man står over for at skulle ud og præsentere sin virksomhed, deltage i messer eller events. Ikke kun i relation til arbejdet, kan reklamegaver være gavnlige, men også privat kan det vise sig både at skabe promovering og styrke personaleplejen. En sportstaske eller computertaske til de ansatte kan være en oplagt måde at få de ansatte til at optræde indirekte som firmaets ambassadør, og samtidig udtrykker medarbejderne offentligt, at de er stolte af at arbejde for firmaet.
At synliggøre sig på kontoret, i privaten og blandt målgruppen
Logogaver og reklameartikler kan repræsenteres i hele landskabet – i privaten, på arbejdspladsen og ude blandt målgruppen og potentielle kunder. Er man ude til foredrag, præsentationer eller messer og konferencer kan drikkevand med firmalogo på emballagen være ideelt at udlevere til folk.
Kuglepenne, badekåber og værktøj kan være oplagt at give de ansatte, som kan pryde hjemme i privaten. Ligeledes kan kopper, kaffekander eller mussemåtter på arbejdspladsen være en god måde at synliggøre sig over for kunder og samarbejdspartnere, der kommer til møder.